استفاده احتمالی از ps4 در بمب گذاری اخیر پاریس

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

در این وبلاگ از جدیدترین اخبار دنیای گیم با خبر شوید با ما روی خط بازی بمانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد خلیلی راد
15:4
دو شنبه 2 آذر 1394

کنسول پلی‌استیشن 4 در کنار بازی، امکان ارتباط بین دوستان و گیمر‌ها را با استفاده از روش‌های مدرن ارتباطی فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که احتمال سو‌استفاده از این مورد، همانند تمام ابزار ارتباطی دیگر وجود دارد. ولی ما مسئولیت سنگینی در قبال محافظت از کاربران خودمان داریم و به همین دلیل هم همواره از آن‌ها تقاضا می‌کنیم تا بلافاصله رفتار‌های توهین‌آمیز، غیر‌قانونی و مشکوک را گزارش دهند. زمانی که ما از چنین اقداماتی آگاه شویم، از تمام روش‌های ممکن برای سرکوب عاملین استفاده می‌کنیم و ممکن است در صورت جدی شدن مسئله، از مسئولین امنیتی مربوطه نیز درخواست کمک کنیم.

با گسترش ابزار‌های ارتباطی، شرکت‌های توسعه دهنده این برنامه‌ها از روش‌های مختلفی برای حفظ حریم شخصی کاربران‌شان استفاده می‌کنند که این مساله امکان دسترسی مسوولین به پیام‌های رد و بدل شده را دشوار‌تر می‌کند. این مساله تا جایی جدی شده که دولت بریتانیا استفاده از ابزار‌های ارتباطی این‌چنینی (کد گزاری شده) را غیر‌قانونی اعلام کرده که البته هنوز وارد مرحله اجرا نشده است.

این که فراهم کردن دسترسی مسوولین به پیام‌های شخصی رد و بدل شده می‌تواند مانعی در برابر حملات تروریستی باشد یا خیر، یک مساله قابل بحث است. با این حال کمپانی بزرگی مثل سونی، هرگز مانعی برای مبارزه با تروریسم نخواهد بود و شاید بتوان گفت که مقام دولتی بلژیک کمی در مورد متهم قرار دادن این شرکت عجولانه رفتار کرده است.

نظر شخصی بنده در این مورد اگر از دید تکنولوژی و برتری بخواهیم بنگریم اینکه ps4 امنیتی به این بالایی دارد بسیار خوشحال کننده است و من به عنوان یک گیمر برایم این مسئله جذاب است و از طرفی دیگر امیدوارم همین کنسول و سایر وسیله ها و نرم افزارها وسیله ای برای رخنه تروریست به کشورها نشود و بسیار متاثر از بمب گذاری اخیر پاریس.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 807
بازدید : 807

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









از طرفداران کدام بازی فوتبال هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود